دادگاه عالي هالند جنرال فقير زاده را برائت داد
کميته دفاع از پناهجويان شامل آرتيکل 1- اف کميته دفاع از پناهجويان شامل آرتيکل 1- اف

روز پنجشبنه 16 جولای سال روان دادگاه عالي کشور شاهي هالند آقای جنرال عبدالله فقيرزاده معاون پيشين رياست عمومي نظامي وزارت امنيت دولتي جمهوری افغانستان را بي گناه شمرد.

اين قضاوت  تداوم  پروسهء قضاوت عادلانه وحقوقی محاکم ابتداييه هارلم ودن هاگ ميباشد که محکمه عالي هالند فارغ از تاثيرات سياسي انجام داده است، اين فيصله محکمه عالي هالند در حقيقت بشارت دهنده آنست که نهاد های حقوقي هالند ميخواهند مستقلانه فريادهای کتله های عظيمي از پناهجويان افغان را که از ساليان متمادی بدينسو در کمپهای پناهنده گي هالند با خانواده های شان در وضعيت اسفناک بي سرنوشتي وشکنجه روحي ورواني قرار دارند، بشنوند وبرای برون رفت ازاين معضلهء فرسايشي مطابق معيار های اروپايي وجهاني راه حل حقوقي دريافت کنند.

آقای عبدالله فقير زاده در سالهای دهه هشتاد ميلادی منحيث يک افسر ورزيده وبا شهامت قوای مسلح تا سطح والي ولايت کندز ايفای خدمت نموده است.   

آقای فقير زاده که پس از سقوط ج.ا مجبور به ترک وطن گرديده و در کشور هالند پناه جست،در پي اتهامات واهي و دروغين دشمنان سوگندخورده مردم کشورما مدت شانزده ماه زنداني گرديده و متهم به پرونده دروغين گرديد.کساني که دستان کثيف شان در خون مردم بي گناه کشور ما آغشته بوده،از ترور،انفجارات،مسموم ساختن شاگردان مکاتب،تا اختطاف،شکنجه و قطع اعضای بدن و قتل وحشيانه اسيران دريغ نورزيده،اکنون در زير چتر سازمانهای استخباراتي غرب با حقه بازی زير نام به اصطلاح دفاع از"حقوق بشر" و اجرای "عدالت انتقالي"به تصفيه حساب های پيشين پرداخته و بخاطر کتمان جنايات ضدانساني،ضداسلامي و پولپت وار خويش با سالوس و ريا مي خواهند خاک بر چشم مردم پاشيده و با کارهای ضداخلاقي و عقده منشانه شان وجدان های ناآرام شانرا ناآرام تر ساخته و از اين مدرک کيسه های شانرا پر از زر و پول مي سازند.

هم ميهنان عزيز آگاهي دارند،مادامي که آقای فقيرزاده در نتيجه اطلاعات غلط و بي بنياد مشتي از جواسيس توقيف گرديد،آنها از طريق شماری از سايت های بدنام و خودفروخته ،از مردم همياری خواستند.در دادگاه با پرداخت پول شهود همطراز خويش را دعوت کردند،تا در برابر آقای فقيرزاده ادعا های ناروا و ضدانساني باداران و شرکای جرمي شانرا صحه گذاشته و تأييد نمايند.

با نشر اخبار جعلي و اکاذيب او را به زعم خويش به 16 سال حبس  خيالي محکوم شمرده و پيروزی شانرا در (قمارخانه ها)Casino و مراکز ضداخلاقي مشابه آن جشن گرفتند.

اما خوشبختانه که عدالت با اصدار حکم واقعبينانه او را بي گناه خواند،و  روهای سياه حاميان دروغين حقوق بشر و تاجران عدالت خواهي(!) را سياه تر ساخت.

بگذار عدالت و قانونيت جای خود را يافته و کساني که مي خواهند با بازی به احساس قربانيان جنگ، به فريب مردم و ادامه جنايات رزيلانه شان به شکل ديگر مي پردازند رسوا گرديده و روزی در پای دادگاه کشانيده شوند.


July 16th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها